Про нас

У своїй роботі Соціологічний центр імені Михайла Драгоманова керується такими принципами:

  • Індивідуальний підхід до кожного клієнта. Залежно від рівня поставленої перед нами завдання ми пропонуємо різні види занурення – від надання дослідницької платформи до вершини у вигляді консалтингу та консультацій.
  • Досвід, єдність знань і умінь. Цінність дослідницької компанії в накопиченні даних, архівах, базах, напрацьованих роками інструментах. Рішення кожної нової задачі дає спалах ідей, поєднання підходів.
  • Адаптація західних технологій до української дійсності. Співпраця з великими міжнародними мережами (Гелап-Інтернешнл, Ромір) дозволяє нам отримувати інформацію про передові методи, використовувати новітні дослідницькі технології.
  • Націленість на ефективний результат. Для нас дуже важливо бачити всю палітру соціальних процесів. Ми розуміємо, що на основі наших даних приймаються важливі стратегічні рішення, і це допомагає прийняттю рішень наших клієнтів.

 Приділяємо особливу увагу контролю якості одержуваних в ході досліджень даних на всіх етапах проекту.

Стандарти контролю якості Соціологічного центру імені Михайла Драгоманова відповідаютьвимогам Міжнародного кодексу дослідників ESOMAR (European Society of Marketing Research Professionals), однієї з найбільш відомих і шанованих дослідницьких асоціацій в світі, утвореної в 1948 році та САУ (Соціологічної асоціації України).

  • Проведення face-to-faceінтерв’ю, як зі звичайними, паперовими анкетами, так і за допомогою смартфонів і планшетів, за програмою “Dooblo Survey Data”, з геоприв’язкою та онлайн контролем замовника.
  • Контроль якості при розробці методології і методики дослідження.
  • Контроль якості при підготовці і в ході проведення польових робіт – обов’язковий пілотаж анкет / сценаріїв візитів тощо., Інструктажі та тренінги для інтерв’юерів / таємних покупців / рекрутерів і регіональних партнерів, проміжні перевірки.
  • Контроль якості після закінчення польових робіт – візуальна перевірка 100% заповнених анкет, перевірка звітів регіональних партнерів.
  • Контроль якості на етапі обробки даних – перевірка первинного масиву на логіку, повноту і сумісність даних.
  • Аналіз роботи позаштатних співробітників по всіх проектах – збір і аналіз інформації про роботу, оцінка рівня кваліфікації.